Субота, 28.06.2025, 15:24
Сайт директора КЗШ №14 Кашель Світлани Дем`янівни
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

До управлінської скарбнички

Орієнтовна схема наказу

«Про виконання навчальних планів і програм»

 


1. Послідовність вивчення навчального матеріа­лу та дотримання кількості годин, визначених про­грамою на кожну тему (відповідність вивчення ма­теріалу календарному плануванню).

2. Кількість годин, запланованих до початку пе­ревірки, кількість фактично проведених уроків.

3. Виконання обов'язкового мінімуму практичних і лабораторних робіт (за програмою, фактично).

4. Виконання обов'язкового мінімуму контроль­них робіт, робіт із розвитку зв'язного мовлення (за програмою, фактично).

5. Використання годин, які відве­дено на повторення матеріалу.

6. Система роботи з ліквідації прогалин у знаннях учнів.

7. Якісний аналіз виконання програм.

 

 

Наказ «Про стан викладання та якість навчальних досягнень учнів з …»

Згідно з річним планом роботи школи та циклог­рамою вивчення стану викладання навчальних пред­метів на 2004—2007рр., у місяці 20___________________________ р. в школі вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів   класів з (предмет).

Вивчення даного питання мало на меті проведен­ня моніторингу навчальних досягнень учнів з даного предмета і стану його викладання.

Адміністрація школи відвідала ______ уроків, _______позакласних заходів з даного предмета, заходів, провела моніторинг навчальних досягнень учнів, усне опитування, тестування, перевірила кален­дарно-тематичне планування вчителів, робочі зошити, зошити для контрольних робіт (з розвитку зв'язного мовлення, лабораторних робіт), класні журнали.

Методичне об'єднання______________________ складається з таких спеціалістів:

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Категорія

Звання

Педагогічний стаж

Навантаження (класи)

Кількість годин

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

Голова методичного об'єднання__________ .

Наявність кабінету, завідувач його__________ .

Обладнання кабінетів_________ .

Аналіз відвіданих уроків продемонстрував таке:

учителі знають програмовий матеріал, уміють органі­зувати роботу учнів на уроках, вдало поєднуючи різ­ні методи і форми роботи, працюють над засвоєнням учнями основних теоретичних понять, дають знання з _________.

Відзначені творчі пошуки вчителів МО___________ .

Впроваджуються такі нові технології___________ .

Високий ступінь науковості демонструють учителі __________.

На уроках використовується сучасна інформація _________.

Розвивальний характер мають уроки вчи­телів _______________.

Учителі використовують різні форми, методи, за­соби навчання, такі як   ___________.

Ефективна активізація пізнавальної діяльності спостерігається на уроках ____________.

Індивідуалізація та диференціація досягається та­кими засобами __________.

Різноманітність форм перевірки знань застосову­ють учителі ____________.

Врахування вікових особливостей відзначається на уроках учителів __________.

За наслідками перевірки знань найвищу результа­тивність демонструють учителі __________.

Велика індивідуальна, позакласна та наукова робота вчителя        з учнями дала змо­гу останнім посісти призові місця на олімпіадах різ­ного рівня.

У школі традиційно проводиться тиждень.., зу­стрічі...

Результати моніторингу навчальних досягнень учнів ____________.

Аналізи результатів порівняно із семестровими оцінками рівня навчальних досягнень учнів такі...

Проте під час перевірки були відзначені такі не­доліки _________________ (Вказати причини недоліків, шляхи їх усунення.)

Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

1. Стан викладання_______ вважати __________.

2.Відзначити результативну та плідну працю вчи­телів ___________.

3.Відзначити інтенсивну творчу видавничу роботу викладачів _____________.

4.Голові МО_____ на засіданні методичного об'єднання    заслухати творчі звіти вчи­телів (прізвища, ініціали) та обговорити методичні прийоми ___________.

5.                                                    Заступникові директора     продовжити роботу з реалізації зауважень, які одержали вчителі під час вивчення стану викладання         .

Результати доповісти на нараді при директорові в ____________20__р.

6.                                                        Заступникові директора протягом __________провести повторний контроль роботи вчителів

7. Атестаційній комісії в ______-______ 20___р. вирішити питання щодо підвищення кваліфікаційної категорії вчителям ___________.

8. Відповідальність та контроль за виконання на­казу покласти на заступника директора з навчально-
виховної роботи____ .

 

Директор  _____________________(ім'я, прізвище)

 

 


Орієнтовна схема довідки про стан викладання

предмета, рівень та якість знань, умінь і навичок учнів

1. Прізвище, ім'я, по батькові вчителя; предмет, який викладає; стаж педагогічної роботи; у яких кла­сах викладає; категорія; атестація.

2. Кількість відвіданих уроків, у тому числі кіль­кість уроків, на яких:

  повністю реалізована дидактична мета;

  частково реалізована мета уроку;

  не досягнуто мети уроку;

  доцільно обрана структура уроку;

  не враховувалися індивідуальні можливості та ди­ференційований підхід;

  нераціонально використовувався час;

  не забезпечувався зв'язок теорії з практикою;

  методи роботи не відповідали темі та завданням;

  не проводилася мотивація навчальної діяльності учнів;

  не підбивалися підсумки уроку.

3. Забезпечення оптимального співвідношення між фронтальною, індивідуальною та груповою фор­мами роботи; організація самостійної роботи учнів; диференційований підхід до школярів на уроках.

4. Оцінка знань учнів на уроках; об'єктивність оці­нювання навчальних досягнень учнів.

5. Зміст та характер домашніх завдань, зв'язок домашніх завдань із змістом уроку; врахування ін­дивідуальних можливостей учнів, диференційований підхід до змісту домашніх завдань.

6. Використання виховних можливостей навчаль­ного матеріалу.

7.Контрольні заміри знань, охоплення ними шко­лярів; результати контрольних робіт (рівень навчальних
досягнень учнів).

8.Аналіз виконання програм, причин невиконан­ня (якщо такі мають місце).

9.Характеристика знань та практичних навичок учнів відповідно до вимог навчальних програм.

10.Найбільш характерні позитивні сторони ді­яльності вчителя.

11.Позакласна та позашкільна робота вчителя з предмета (робота гуртка, індивідуальна робота з обдарованими та слабкими учнями).

12.Навчально-матеріальна та дидактична база викладання предмета.

13.Керівництво та контроль за станом викладання предмета (кількість відвіданих уроків у поточному навчальному році; як відвідування сприяють підвищенню рівня педагогічної майстерності вчителя; яка допо­мога надавалася; коли останній раз вивчався стан ви­кладання предмета).

14.Висновки та пропозиції.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz