ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
для обговорення на засіданнях педагогічної ради
1.Аналіз роботи школи за минулий навчальний рік та завдання педколективу на новий навчальний рік по реалізації стратегічних цілей освіти в Україні, забезпеченню переходу на новий зміст, структуру та 12 – річний термін навчання.
2.Удосконалення системи громадянського виховання учнів відповідно до вимог "Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності".
3.Про стан і заходи щодо впровадження ідей оптимізації навчально-виховного процесу в практику роботи школи.
4.Гуманізація навчально-виховного процесу в школі: стан і перспективи.
5.Робота педколективу з інтенсифікації навчально-виховного процесу.
6.Удосконалення роботи педколективу з піднесення якості й ефективності уроку.
7."Концепція інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, комп’ютеризації сільських шкіл" і завдання педколективу з її реалізації.
8.Формування пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання.
9.Методи активізації пізнавальної діяльності учнів у практиці роботи педколективу.
10.Система роботи педколективу з розвитку розумових здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури.
11.Робота педколективу щодо озброєння учнів науковими знаннями, залучення їх до багатств вітчизняної і світової культури.
12.Реальні навчальні можливості п’ятикласників, їх врахування в навчально-виховному процесі.
13.Робота педколективу з формування навичок усного і письмового мовлення як важливої основи розумового виховання та загальної культури особистості.
14.Диференціація навчання. Пошуки оптимального варіанта.
15.Здійснення індивідуального підходу до учнів на основі вивчення їх реальних навчальних можливостей.
16.Врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання і виховання.
17.Створення умов для різнобічного розвитку й саморозвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання, переходу на особистісно орієнтовані педагогічні технології.
18.Шляхи удосконалення роботи щодо вироблення в учнів умінь практичного і творчого застосування здобутих знань.
19.Підвищення ролі домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання.
20.Реалізація психолого – педагогічних вимог до перевірки та оцінки знань. Впровадження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів.
21.Організація повторення навчального матеріалу та підготовки учнів до державної атестації.
22.Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання.
23.Формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж всього життя.
24.Впровадження в практику роботи педколективу досягнень сучасної педагогічної науки. Стан і орієнтири на перспективу.
25.Діяльність педколективу щодо модернізації форм і методів навчання.
26.Про роботу педколективу щодо впровадження нових технологій навчання.
27. Нестандартні форми навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів.
28.Створення та ефективне використання навчально-методичного інструментарію розвитку пізнавальних інтересів і нахилів школярів.
29.Запровадження тематичного оцінювання навчальних досягнень, рейтингової системи оцінки рівня підготовки учнів з навчальних дисциплін.
30.Про підсумки роботи педколективу над проблемою.
31.Піднесення ролі предметів соціально – гуманітарного циклу в системі громадянської освіти і виховання школярів.
32.Виховна система школи: проблеми, пошуки, знахідки. Про перебудову виховної роботи в школі.
33.Оновлення виховного процесу в сучасній школі у світлі особистісно орієнтованої педагогіки.
34Створення системи роботи педколективу з формування національної свідомості й загальнолюдської моралі школярів.
35.Про роботу педколективу з удосконалення духовно-морального виховання школярів, орієнтації на загальнолюдські моральні цінності.
36.Спільна роботи школи, сім’ї і громадськості з формування моральної культури школярів.
37.Шляхи забезпечення творчого співробітництва педагогічного колективу, учнів і батьків в умовах демократизації школи.
38.Діяльність педагогічного колективу із забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей , нахилів.
39.актуальні проблеми становлення духовності учня в сучасній школі.
40.Робота педколективу з удосконалення патріотичного й інтернаціонального виховання школярів в умовах утвердження незалежності України.
41.Робота педколективу з удосконалення військово – патріотичного виховання учнів, формування готовності до захисту Батьківщини.
42.Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їх здоров’я.
43.Діяльність педколективу щодо здійснення соціального захисту дитини та охорони дитинства.
44.Робота педколективу щодо удосконалення змісту, форм і методики трудового навчання і виховання школярів, формування готовності до свідомого вибору та оволодіння майбутньою професією.
45.Робота педколективу з удосконалення форм і методів виховання в учнів економії та бережливості.
46.Діяльність педколективу з виховання правової культури учнів: поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки.
47.Концепція превентивного виховання дітей і молоді та можливості педколективу щодо її реалізації.
48.Розвиток соціальної активності вихованців через різні форми учнівського самоврядування.
49.Піднесення рівня позакласної роботи як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до знань.
50.Робота вчителя, класного керівника з формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її запитів та потреб.
51. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного життя.
52.Про стан та завдання педагогічного колективу з охорони здоров’я дітей та техніки безпеки в навчально – виховному процесі.
53.Стан навчально-матеріальної бази та ефективність її використання у процесі проведення уроків і виховних заходів.
54.Ефективність використання навчальних кабінетів для підвищення якісного потенціалу уроку.
55.Удосконалення структури, змісту та форм внутрішкільної методичної роботи з педагогічними кадрами.
56.Про піднесення результативності самоосвітньої роботи вчителів.
57. Про роботу педагогічного колективу щодо формування громадянської компетентності учнів.
58. Про систему роботи педагогічного колективу щодо формування екологічної культури школярів.